BIO ajda brez glutena 500g

2.10

Ajda prvotno izvira iz srednje Azije. Pred 20. stoletjem so ga uživali predvsem revnejši sloji, ki so živeli v kmetijstvu. Šele v zadnjih nekaj letih smo začeli znova odkrivati pomembnost in kakovost ajde.

Zanimiva, trikotna, sivkasto rjava semena imajo posebno aromo, ki je sprva morda čudna, a s pravilno začimbo se je enostavno navaditi na okus.

Pomen, učinki:

Ajda je bogata z vlakninami, ki ne pomagajo le prebavi in ​​lajšajo težave z zaprtjem, ampak so koristne tudi pri težavah s krvnim sladkorjem ali holesterolom.

Njegov glikemični indeks je nizek, zato je priporočljiv tudi za diabetike, inzulinsko rezistenco in diete.

Ajda je bogata z aminokislino, imenovano metionin, ki deluje zaščitno na jetra. Vsebuje tudi znatne količine lizina, ki je manj značilen za žita.

Je zelo dragocen vir vitaminov in mineralov. Poudariti je treba vsebnost folne kisline, magnezija, kalija in cinka, vsebnost vitaminov skupine B pa je podobna vsebnosti žit.

Zaradi vsebnosti antioksidantov in flavonoidov ima vlogo pri preprečevanju bolezni srca in ožilja. Poleg tega vsebuje snov, imenovano rutina, ki krepi stene kapilar in izboljšuje krvni obtok.

Lahko ima tudi vlogo pri uravnavanju krvnega tlaka.

Ajda ne vsebuje glutena.

Sestavine: ajda ** = Iz nadzorovanega ekološkega kmetovanja HU-ÖKO-01
Preveril: Biokontroll Hungária Nonprofit Kft.

Energijska vrednost: 1521 kJ / 359 kcal

Maščoba: 1,7 g

– od tega nasičene maščobne kisline: 0,3 g

Ogljikovi hidrati: 71 g

– od tega sladkor: 0,4 g

Vlakno: 3,7 g

Beljakovine: 13 g

Sol: 0,005 g

Hranite v hladnem in suhem prostoru!

Neto teža: 500 g

Država izvora: Kitajska, Poljska, Ukrajina, Nemčija.

Brez organskih snovi in ​​glutena

RECEPT

Uporaba: V 20 minutah skuhajte približno dvakrat večjo količino vode ali zelenjavnega soka, kot ajde.

Večinoma jo  uporabimo kot prilogo ali kašo.

Lahko pa ga uporabimo tudi za pripravo jušnih cmokov, polpetov in lahko za polnjenje zelenjave.

Odlično se poda k orehom, baziliki in curryju.