Zmes za kruh s hrustljavo skorjo

6.50

Zmes za kruh s hrustljavo skorjo brez glutena

BREZ SOLI!

Mešanica moke brez glutena, ki omogoča enostavno pripravo hrustljavega kruha, bogatega s prehranskimi vlakninami, brez uporabe kvasa.

Iz mešanice moke lahko pripravimo kruh s hrustljavo skorjo, ki je brez glutena, mleka, jajc, semen, kvasa, soje, koruze, krompirja, riža in pecilnega praška.

Sestavine: Ajdova moka (53%), tapiokin škrob, prosena moka, moka iz trpotčeve lupine, bambusova vlakna, sredstvo za povečanje prostornine (natrijev bikarbonat), regulator kislosti (citronska kislina)

Povprečna hranilna vrednost 100 g zmesi 100g pripravljenega kruha *
energija: 1406 kJ / 333 kcal 775 kJ / 183 kcal
maščobe: 1,5 g 1,0 g
Od tega nasičene maščobne kisline 0,4 g 0,2 g
ogljikovi hidrati: 64 g  35 g
od tega sladkorji 1,2 g 0,8 g
vlaknine 14 g 7,6 g
beljakovine 8,7 g 4,7 g
soli 0 g  0,8 g

Ne vsebuje dodanega sladkorja. Vsebuje naravno prisotne sladkorje.
Podatki so zgolj informativni!
* Na podlagi recepta, podanega v predlagani uporabi.

Izdelek lahko vsebuje sezamova semena, gorčična semena, zeleno!

Neto teža: 1000 g

Za svoje izdelke ne uporabljamo izdelkov živalskega izvora, zato je družina izdelkov Szafi Free zagotovo primerna za vegane.

Preizkusite še druge izdelke Szafi Free (palačinke, biskvit, itd.)

 

4 na zalogi

Recept za kruh s hrustljavo skorjo:

Sestavine (za približno 500 g kruha):

· 270 g zmesi za kruh s hrustljavo skorjo szafi

· 3 g himalajske soli (lahko se razlikuje glede na okus in sol)

· 40 g sveže iztisnjenega 100% limoninega soka

· 300 g mlačne vode

· Začimbe po okusu: posušen česen v prahu, čebula v prahu, začimbe za kruh, semena itd.

Priprava:

Zmešajte limonin sok, sol in začimbe (neobvezno) v vodi, nato dodajte 270 gramov zmesi in zamesimo, nato gnetimo testo približno 2 minuti.

Testo pustimo počivati ​​5 minut, nato pa zgnetemo skozi pomokano površino (približno 5 g moke) (tako da ostane zunanja površina rahlo mokast).

Vrh kruha namažemo z 1 gramom kokosovega olja.

Nato pustimo kruh počivati ​​20 minut. Medtem pečico segrejemo na 180 stopinj.

Pečemo v ogreti vroči pečici pri 180 stopinjah 50 minut in nato pri 200 stopinjah 20 minut.

Pustite, da se ohladi na rešetki in nato narežite.

POMEMBNA OPOMBA:
Če ima nekdo šibkejšo pečico in meni, da kruh ni popolnoma pečen, naredi naslednje:
1. V nobenem primeru ne pecite v kruhomatu in ne pecite ga v močni pečici!
2. Nikoli ne pecite na plastičnem silikonskem listu, ampak ga položite na papir.
3. Če po zgornjih 2 točkah še vedno mislite da je kruh moker dodajte še 15 gramov moke in premesite, nato oblikujte in specite. Priporočamo pa, da iz njega ne oblikujete kruha, temveč žemljice, rogljičke ali celo manjše hlebčke!

NEKAJ POMEMBNIH PODATKOV O KRUHU:
Kaj ne vsebuje: gluten, mleko, jajca, olje, kvas, sladkor, koruza, krompir, riž, soja, semensko moko in narejeni iz sestavin VEGAN !!!!
Zakaj bi morali vključiti limonin sok?! Edini pravilen odgovor: vključitev limoninega soka je pomembna zaradi okusa! Ajdi odvzame značilen okus in barvo.

Po okusu ga lahko še dodatno začinimo, npr. s posušeno čebulo, česnom, semeni, mešanico začimb za kruh!