Ovsena moka 1000 g

3.56

Oves je izjemno dragoceno žito z visoko vsebnostjo beljakovin in vlaknin. Notranje vrednosti ohrani tudi po luščenju in mletju. Je odličen nadomestek pšenične moke z nižjo vsebnostjo vlaknin.

Pomen, učinki:

Ovsena moka vsebuje manj škroba in več vlaknin, beljakovin in maščob kot druga žitna moka. Počasneje in manj dviguje raven sladkorja v krvi (nižji glikemični indeks). Zaradi tega je v primeru težav s krvnim sladkorjem priporočljivo, da fino moko nadomestite z ovseno moko.

Ovsena moka zaradi visoke vsebnosti vlaknin pomaga preprečevati zaprtje in zmanjšuje verjetnost za nastanek raka debelega črevesa. V vodi topna vlakna, imenovana beta-glukan, pa igrajo pomembno vlogo pri zniževanju ravni holesterola v krvi.

Čeprav oves in njihovi proizvodi ne vsebujejo glutena, jih pogosto gojijo in predelujejo skupaj s pšenico, ržjo in ječmenom, zato jih je mogoče zlahka onesnažiti z glutenom.

Če ste občutljivi na gluten, boste morda želeli kupiti ovseno moko z nalepko brez glutena.

Sestavine: ovsena moka brez glutena

Vsebnost hranil (v 100 g):

Energijska vrednost: 1545 kJ / 367 kcal
Maščoba: 6,2 g
– od tega nasičene maščobne kisline: 1 g
Ogljikovi hidrati: 60,5 g
– od tega sladkor: 1,2 g
Beljakovine: 12,3 g
Sol: 0,02 g

Hranite v hladnem in suhem prostoru!

Država izvora: Združeno kraljestvo.

Brez glutena

RECEPT

Uporaba: Primerna je za pripravo tort, palačink, piškotov, testa za pico, pite.

Pri kvašenem testu in kruhu je bolje, da ovseno moko zmešamo z drugo moko. Uporabljamo jo lahko tudi za paniranje, zgoščevanje in polpete.