Rjavi riž 1000 g

2.90

Kakšna je razlika med belim in rjavim rižem?

Razlike med obema vrstama riža izvirajo iz dejstva, da je v belem rižu opravljen postopek luščenja in poliranja. Med predelavo se izgubijo dragoceni vitamini in minerali. Rjavi riž vsebuje veliko več hranil.

Rjavi riž lahko vsebuje veliko vitamina E, vitaminov B, tiamina, riboflavina, niacina in vitamina B6, folne kisline, kalija, magnezija, železa. Beli riž jih vsebuje bistveno manj, poleg tega pa je vsebnost prehranskih vlaknin le četrtina tiste v rjavi različici. Za ljudi, občutljive na gluten, je priporočljivo, da riž uživajo tudi kot žitarice.

Informacije o alergenih: Izdelek je izdelan v obratu za predelavo oreščkov.

Neto teža: 1000 g

Sestavine: Rjav riž

Povprečna hranilna vrednost v 100 g izdelka  
Energija 1582 KJ  
373 kcal
Maščobe 2,9 g  
– nasičene maščobne kisline 1 g  
Ogljikovi hidrati 77,2 g  
– od tega sladkorji 1,3 g  
Vlaknine 3,5 g  
Beljakovine 7,9 g  
Sol 0 g  

Navodila za uporabo:
Riž večkrat temeljito operemo in vodo zavremo. Peč nastavite na najnižjo možno temperaturo in kuhajte riž pod pokrovom približno 30 minut.