Sirkova moka

2.20

Sirk je lahko ena ključnih sestavin v zdravi kuhinji in ne samo zato, ker je brez glutena.

Sirk je bogat je prehranskimi vlakninami, beljakovinami in železom ter antioksidanti, med katerimi ima izjemno vsebnost vitamina E. Vsebnost škroba in beljakovin telo predela počasneje (počasneje se absorbira), zato manj obremenjuje naše telo, zato ga dietetiki lahko vključijo v svojo prehrano ob upoštevanju vsebnosti ogljikovih hidratov. Sirk je lahko prebavljiv. Priporočljiv je pri težavah z živčnim sistemom in naj bi upočasnil staranje. Lahko okrepi imunski sistem, saj je poln mineralov. Prav tako nam lahko polepša lase, okrepi nohte in blagodejno vpliva tudi na zobno sklenino.

Sestavine: seme sirka

Neto teža: 500g

Podatki o alergenih: Izdelek lahko vsebuje sledi oreščkov

 

 

Uporaba:
V brezglutenski dieti je polnozrnat sirek popolna sestavina: iz njega lahko pripravimo odličen kruh, pecivo, pice in palačinke. Je odlična alternativa pšenični moki. Mešanici moke je priporočljivo dodati največ 15-20%. Okus je nevtralen, rahlo sladek. Barve peciva so nekoliko temnejše od tistih iz bele moke.

Povprečna hranilna vrednost v 100 g izdelka
Energija: 1377 KJ / 329 kcal
Maščobe: 3,46 g
-od tega nasičene maščobe: 0,61 g
Ogljikovi hidrati:72,09 g
Vlaknine: 6,7 g
Beljakovine: 10,62 g
Sol 0,01 g